اخبار

*بازدید رئیس انجمن سامبو استان فارس از فعالیت سامبو شهرستان ارسنجان*

بازدید رئیس انجمن سامبو استان فارس مورخ ۲۶اردیبهشت ۹۸ از فعالیت سامبو شهرستان ارسنجان صورت گرفت.دراین بازدید امین نجاتی ضمن اعلام رضایت خود از فعالیت سامبو کاران شهرستان ارسنجان و مدیریت خوب نماینده ارسنجان آقای رحیمی، دیداری با رئیس اداره ورزش وجوانان و رئیس هیات ورزشهای رزمی شهرستان ارسنجان داشتند.
طی این جلسه امین نجاتی در مورد عملکرد و اهداف انجمن سامبو و برنامه های پیش رو در استان و شهرستان ارسنجان صحبت کرد و بیان کرد که انجمن سامبو استان فارس در نظر دارد جهت ترویج و پیشرفت این هنر رزمی، میزبانی برنامه های استانی خود را به شهرستان های فعال استان واگذار نماید.
محمدرضا رحیمی رئیس هیات ورزشهای رزمی ونماینده انجمن سامبو شهرستان ارسنجان نیز در مورد عملکرد و برنامه های سامبو در شهرستان صحبت کرد و در ادامه برنامه های خود را جهت گسترش و شناخت ورزشهای رزمی به خصوص انجمن سامبو در سطح شهرستان مطرح کرد.
صمد ابراهیمی رئیس اداره ورزش وجوانان ارسنجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئول سامبو استان فارس، آمادگی خود را در رابطه با حمایت همه جانبه از ورزش های رزمی به خصوص انجمن سامبو در زمینه تبلیغات و زمینه سازی برای میزبانی مسابقات استانی و کشوری، افزودن تجهیزات و فضاسازی مناسب جهت فعالیت هنرجویان رزمی اعلام کرد.
همچنین مقرر گردید مجوز طرح استعداد یابی در مدارس انجام گیرد و رایزنی های لازم از طرف اداره ورزش وجوانان با اداره آموزش پرورش صورت گیرد.
محمدرضا رحیمی در پایان از حمایت امین نجاتی، رئیس انجمن سامبو استان فارس و ریاست محترم اداره ورزش وجوانان شهرستان ارسنجان تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی انجمن سامبو استان فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =